پیام خود را بنویسید

برگزاری سومین کمیته آموزش درآق قلا

 | تاریخ ارسال: 1397/5/4 | نویسنده: مهین فنائی | 
سومین کمیته هماهنگی برنامه های آموزشی و ارتقاء سلامت آموزش باحضور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان آق قلا، مسئولین واحد های فنی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت آق قلا برگزار شد.

ارسال صورتجلسه کمیته آموزش و باز آموزی به واحد روابط عمومی جهت بار گذاری در سایت شهرستان ووبدا، اجرای برنامه های ارسال شده از سوی واحد بیماریها جهت برنامه هپاتیت، اجرای برنامه های شیر مادر توسط واحد بهداشت خانواده مراکز بهداشتی درمانی،حضورمسئول اموراداری و خدمات در کمیته های آموزش جهت هماهنگی و برگزاری کارگاهها و باز اموزی ها در طول ماه،برگزاری جلسه جهت پزشکان مراکزشهری و تاکید بر برگزاری کمیته آموزش بصورت ماهانه، تهیه سی دی های آموزشی رتینوپاتی ویژه والدین جهت  مراکز، همچنین مقرر گردید که کلیه مراکز جامع سلامت جهت افزایش فراگیران بالاخص مردان ،منبعد از بلوک بندی که قبلا انجام شده است استفاده نمایند از موارد مطرح شده در این کمیته بود. این کمیته مصوباتی نیز به همراه داشت.







کلیدواژه ها: برگزاری سومین کمیته آموزش درآق قلا | واحد آموزش و ارتقاء سلامت | مرکز بهداشت شهرستان آق قلا |

دفعات مشاهده: 1579 بار   |   دفعات چاپ: 626 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

© 2019 All Rights Reserved | aghala                                                                                       کلیه جقوق  این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت ودرمان آق  قلا می باشد