ارسال صورتجلسه کمیته آموزش و باز آموزی به واحد روابط عمومی جهت بار گذاری در سایت شهرستان ووبدا، اجرای برنامه های ارسال شده از سوی واحد بیماریها جهت برنامه هپاتیت، اجرای برنامه های شیر مادر توسط واحد بهداشت خانواده مراکز بهداشتی درمانی،حضورمسئول اموراداری و خدمات در کمیته های آموزش جهت هماهنگی و برگزاری کارگاهها و باز اموزی ها در طول ماه،برگزاری جلسه جهت پزشکان مراکزشهری و تاکید بر برگزاری کمیته آموزش بصورت ماهانه، تهیه سی دی های آموزشی رتینوپاتی ویژه والدین جهت مراکز، همچنین مقرر گردید که کلیه مراکز جامع سلامت جهت افزایش فراگیران بالاخص مردان ،منبعد از بلوک بندی که قبلا انجام شده است استفاده نمایند از موارد مطرح شده در این کمیته بود. این کمیته مصوباتی نیز به همراه داشت.