با توجه به چالش قطعی برق و تامین دائمی برق و کارکرد بدون وقفه تجهیزات پزشکی و تاسیساتی یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد و باتوجه به احتمال قطعی برق شبکه ونیاز به تامین برق بیمارستان از یک منبع جایگزین در راستای طرح تحول سلامت جهت این بیمارستان که با توجه به پیگیری های فراوان مدیریت بیمارستان جناب آقای دکتر مهیار کلوی و همکاری صمیمانه رِِِییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان جناب آقای دکتر فاضل و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای شادمهر بک دستگاه دیزل ژنراتور برق ۲۵۰KVA به مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان خریداری گردید که در حال نصب و راه اندازی می باشد.
دفعات مشاهده: 864 بار |
دفعات چاپ: 326 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر