پیام خود را بنویسید

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت خطر

 | تاریخ ارسال: 1392/7/16 | 

کارگاه آموزشی مدیریت خطر با حضور کلیه پرسنل بیمارستان در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار شد. در این کارگاه که به صورت دو روزه برگزار شد سرکار خانم ضیایی (کارشناس حاکمیت بالینی دانشگاه)، آقای مهاجروطن (کارشناس سازمان مدیریت بحران و بلایای استان) و آقای مهندس تقوی (مسئول بهداشت حرفه ای بیمارستان) تدریس نمودند.

آشنایی با تعریف مدیریت خطر در نظام بهداشت و درمان، تحلیل ریشه ای در مدیریت خطاهای پزشکی و فرصت های مدیریت ریسک از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه بود.

همچنین آزمون پره تست و پست تست جهت سنجش میزان اثربخشی کارگاه از شرکت کنندگان گرفته شد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 1667 بار   |   دفعات چاپ: 492 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 10 بار   |   0 نظر



CAPTCHA