پیام خود را بنویسید

اخبار بیمارستان : قهرمانی و کسب مدال طلا تیم داژبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سومین دوره المپیاد ورزشی وزارت بهداشت کشور به میزبانی شهرستان ساری تبریک ویژه به سرکار خانم علیمحمدی از پرسنل زحمتکش مرکز

 | تاریخ ارسال: 1402/8/30 | 
در سومین دوره المپیاد ورزشی وزارت بهداشت کشور به میزبانی شهرستان ساری تیم داژبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عنوان قهرمانی و کسب مدال طلا دست یافت.در تیم فوق سرکار خانم علیمحمدی یکی از پرسنل زحمتکش مرکز حضور داشت.


دفعات مشاهده: 755 بار   |   دفعات چاپ: 302 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA