در سومین دوره المپیاد ورزشی وزارت بهداشت کشور به میزبانی شهرستان ساری تیم داژبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عنوان قهرمانی و کسب مدال طلا دست یافت.در تیم فوق سرکار خانم علیمحمدی یکی از پرسنل زحمتکش مرکز حضور داشت.
دفعات مشاهده: 755 بار |
دفعات چاپ: 302 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر