پیام خود را بنویسید

اخبار : دعوت رییس دانشگاه از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 | تاریخ ارسال: 1403/11/20 | 
دکتر محسن ابراهیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ،طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند
چهل و ششمین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در حالی جشن می‌گیریم که ایران اسلامی به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل‌شده و در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است. 
اینجانب ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و اعلام می دارم مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان همگام با آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضوری هوشیارانه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ، ‌ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش درمی‌آورند.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 614 بار   |   دفعات چاپ: 160 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2999 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22215490 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 140109 بازدید