پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم روز ملی آزمایشگاهیان در آزمایشگاه مرکز بهداشت استان برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1404/1/31 | 

مراسم روز ملی آزمایشگاهیان به مناسبت زاد روز حکیم جرجانی با حضور با حضور دکتر محمدرضا هنرور معاون بهداشت دانشگاه و دکتر تبرائی معاون توسعه و پشتیبانی در ازمایشگاه مرکز بهداشت استان  برگزار گردید.

رئیس مرکز بهداشت استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم آزمایشگاهی گفت:با راه‌اندازی شبکه آزمایشگاهی علاوه بر ارتقاء کیفیت و کمیت آزمایشات ،دغدغه دسترسی برای شهروندان در نقاط دوردست استان به حداقل رسیده است و نمونه بیمار به سرعت وارد چرخه تشخیص در واحدهای محیطی یا ستادی شده و پاسخ آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سیستم بازمی‌گردد.

دکتر تبرایی معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه شما آزمایشگاهیان خود را در جایگاهی قرار داده‌اید که فراتر از وظایف معمول و سنتی، در حال ارائه الگوهایی نوین برای جامعه سلامت هستید.

در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایا، از کارکنان نمونه آزمایشگاهی در این مرکز تجلیل شد.


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 1041 بار   |   دفعات چاپ: 247 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 5 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2723 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22257967 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 141343 بازدید