پیام خود را بنویسید

پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت فرارسیدن عید سعیدفطر

 | تاریخ ارسال: 1392/5/16 | 

AWT IMAGE

 جناب دکتر سید مهدی آقاپور ،ریاست بیمارستان درپیامی فرارسیدن عید سعید فطر وماه شوال را به کلیه پرسنل محترم بیمارستان تبریک گفتند.در این پیام چنین آمده است:

"همکاران گرامی؛

صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دوراهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلاتکلیف است...

 

  عید سعیدفطر  جشن بازگشت به خویشتن خویش است. به شکرانه این عید سعید دست های نیاز به سوی آسمان بی نیاز دراز می کنیم تا مزد یک ماه عبادت و اطاعت را دریافت نمائیم اینک آماده ایم تا با طهارت و خلوص نیت به نماز بایستیم و از خدا بخواهیم تا این عید را مایه شرف و کرامت و فزونی همگی ما قرار دهد.

  در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شوال به شما همکاران و خانواده های محترمتان با دعایی از امام سجاد (ع) همراه می شویم و با این ماه وداع می کنیم.

  بدرود ای بزرگترین ماه خدا ای عید اولیای خدا که هنوز نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت بر نبسته از رفتنت اندوهناک"


دفعات مشاهده: 1575 بار   |   دفعات چاپ: 574 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 16 بار   |   0 نظر



CAPTCHA