در سومین روز از نوروز ۱۴۰۴ دکتر محسن ابراهیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با همراهی دکتر جواد مقسمی مدیر فوریتهای پزشکی، آقای نوید مازندرانی معاون فوریتهای پزشکی و آقای حسن فرید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی از بخشهای مختلف بیمارستان شهدای بندرگز بازدید کردند.


