اخبار : اهدا تجهیزات و لوازم مصرفی از طرف بیمارستان دکتر بسکی به مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس

 | تاریخ ارسال: 1402/5/26 | 

محبوب ترین بندگان نزد خداوند ،آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد .(اصول کافی ،ج۳،ص۲۳۹) 
 

پیرو نشست سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس با سرکار خانم بهناز بسکی مدیر محترم بیمارستان دکتر بسکی و نایب رییس شورای خیرین سلامت شهرستان گنبدکاووس در راستای تشویق و ترغیب خیرین جهت مشارکت در حوزه آموزش پزشکی شهرستان گنبدکاووس، تعدادی از تجهیزات مازاد موجود در انبار آن بیمارستان (در حد قابل استفاده) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ از طرف مدیریت آن بیمارستان با اهداف خیرخواهانه بهمراه تعدادی لوازم مصرفی جهت به کارگیری در واحد پراتیک مجتمع آموزش عالی سلامت گنبد اهدا گردید.

 

تصاویر تجهیزات و لوازم مصرفی اهدایی:



کلیدواژه ها: خیرین سلامت | اهدا خیرخواهانه | بیمارستان بسکی |


دفعات مشاهده: 589 بار   |   دفعات چاپ: 241 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده پرستاری گنبد کاووس می باشد.