![]() | معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان دربازدید از مرکز آموزشی درمانی کودکان طالقانی گرگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته بر آمادگی استانداری برای حل مشکلات تاکید و خواستار ایجاد زمینه ارتباط فعال تر با مراکز درمانی شد جمشیدی ضمن تاکید بر تعامل بیشتر و همکاری با ارباب رجوع به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه کاری کنیدکه بیماران جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشنداشاره کرد و افزود مسوولان استانی آمادگی هر گونه همکاری در زمینه حل مشکلات این مرکز را دارند وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مسوولین استان و دانشگاه زمینه ارتباط فعال تر با مراکز درمانی بیش از پیش فراهم شود وی همچنین ازمدیریت و پرسنل زحمتکش بیمارستان به خاطر زحمات شبانه روزی تشکر و قدردانی کرد. دکتر محمدی پور سرپرست بیمارستان نیز در خصوص امکانات و خدمات ارائه شده در این مرکز توضیحاتی داد و از مشکلات موجود مانند کمبود فضای فیزیکی و مسائل مربوط به نیروی انسانی و کمبود تجهیزات بیمارستانی سخن به میان آورد . همچنین در این بازدیددکتر غلامی مدیر بیمارستان و کارشناسان درمانی این مرکز گزارشی از فعالیتهای این مرکز را به اطلاع مسئولان رساندند . دراین دیدار مدیر کل دفتر بازرسی استانداری، دکتر آقاپور معاون درمان دانشگاه ، دکتر منتظری معاون غذا و دارو ،دکتر نعیمی مدیر درمان و همچنین کارشناسان حوزه های درمانی حضور داشتند . |