پیام خود را بنویسید

اخبار : معاون سیاسی امنیتی استانداری خواستار ایجاد زمینه ارتباط فعال تر با مراکز درمانی شد

AWT IMAGE

  معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان دربازدید از مرکز آموزشی درمانی کودکان طالقانی گرگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته بر آمادگی استانداری برای حل مشکلات تاکید و خواستار ایجاد زمینه ارتباط فعال تر با مراکز درمانی شد

  جمشیدی ضمن تاکید بر تعامل بیشتر و همکاری با ارباب رجوع به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه کاری کنیدکه بیماران جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشنداشاره کرد و افزود مسوولان استانی آمادگی هر گونه همکاری در زمینه حل مشکلات این مرکز را دارند

  وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مسوولین استان و دانشگاه زمینه ارتباط فعال تر با مراکز درمانی بیش از پیش فراهم شود

  وی همچنین ازمدیریت و پرسنل زحمتکش بیمارستان به خاطر زحمات شبانه روزی تشکر و قدردانی کرد.

  دکتر محمدی پور سرپرست بیمارستان نیز در خصوص امکانات و خدمات ارائه شده در این مرکز توضیحاتی داد و از مشکلات موجود مانند کمبود فضای فیزیکی و مسائل مربوط به نیروی انسانی و کمبود تجهیزات بیمارستانی سخن به میان آورد .

  همچنین در این بازدیددکتر غلامی مدیر بیمارستان و کارشناسان درمانی این مرکز گزارشی از فعالیتهای این مرکز را به اطلاع مسئولان رساندند .

  دراین دیدار مدیر کل دفتر بازرسی استانداری، دکتر آقاپور معاون درمان دانشگاه ، دکتر منتظری معاون غذا و دارو ،دکتر نعیمی مدیر درمان و همچنین کارشناسان حوزه های درمانی حضور داشتند .


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 1831 بار   |   دفعات چاپ: 556 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 26 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 3287 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22435851 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 90702 بازدید