پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/10/3 | 
 در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گلستان که به ریاست دکتر محسن ابراهیمی، سرپرست دانشگاه برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه سلامت استان بررسی و تصمیم‌گیری شد.
در این جلسه که با حضور مشاوران، معاونان و مدیران دانشگاه برگزار شد، دکتر ابراهیمی ضمن تاکید بر اهمیت نقش دانشگاه در ارتقای سطح سلامت جامعه، بر لزوم همکاری و همدلی همه اعضای هیئت رئیسه برای نیل به اهداف مشترک تاکید کرد.
در ادامه جلسه، گزارش‌هایی از سوی معاونان دانشگاه در خصوص چالش‌های پیش روی حوزه سلامت استان و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی ارائه شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.
در پایان جلسه، دکتر ابراهیمی بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنها تاکید کرد و از همه همکاران خود خواست تا با تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف دانشگاه گام بردارند.










نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.78207.fa.html
برگشت به اصل مطلب