پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
دیدار رئیس و مدیران دانشگاه با جانباز گرانقدر دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/11/17 | 
به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه ‏علوم پزشکی گلستان با همراهی دکتر عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهدی نژاد رئیس دانشکده بهداشت، ‏سیدباقری مشاور رئیس دانشگاه و مدیر امور شاهد و ایثارگران و مقصودلو رئیس دفتر ریاست دانشگاه با دکتر حسن ‏صفری جانباز گرانقدر دفاع مقدس و عضو هیأت علمی دانشگاه دیدار کردند.‏
در این دیدار، دکتر ابراهیمی ضمن تبریک روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)، از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ‏جانبازان تجلیل کرد و گفت: جانبازان، اسوه‌های صبر و استقامت هستند و ما همواره قدردان زحمات و فداکاری‌های آنان ‏هستیم و حضور این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان فرصتی را در اختیار ما قرار داده تا نسل جوان، به شکل ‏مستقیم در جریان ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان قرار گیرند و ما باید این فرصت را مغتنم بداریم.‏
دکتر صفری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس دانشگاه و هیئت همراه، بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و ‏شهادت در جامعه تاکید کرد.‏
شایان ذکر است دکتر صفری از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس می باشد که در ۱۵ سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل ‏می شوند و در عملیات ها کربلای ۵ در شلمچه و عملیات حلبچه مجروح شیمیایی می شوند. ‏
در پایان این دیدار به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه ای از طرف دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه به پاس قدردانی به دکتر ‏صفری اهداء شد.‏




نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.78999.fa.html
برگشت به اصل مطلب