پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
مراسم نکوداشت روز جهانی بهداشت محیط در علی‌آباد کتول برگزار شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1404/7/8 | 
مراسم نکوداشت روز جهانی بهداشت محیط با حضور مهندس رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی، اصلانی معاون فرماندار، مجیدی رئیس شورای شهر، مسئولان استانی و شهرستانی و کارشناسان بهداشت محیط استان و مراکز شهرستان در سالن اجتماعات بیمارستان بقیه‌الله الاعظم شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تأکید بر اهمیت نقش کارشناسان بهداشت محیط در حفظ سلامت جامعه، بر همکاری همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم برای برداشتن گام‌های مؤثر در جهت سلامت و حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

سایر مسئولان استانی و شهرستانی نیز در سخنرانی‌های خود با اشاره به شعار امسال روز جهانی بهداشت محیط «هوای پاک، مردم سالم» بیان کردند که کیفیت هوا به‌صورت مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد و بدون کاهش آلاینده‌ها، دستیابی به جامعه‌ای سالم امکان‌پذیر نیست. آنان بر عزم همگانی برای اجرای برنامه‌های عملیاتی در جهت تحقق این شعار تأکید نمودند.

در پایان از کارشناسان برتر بهداشت محیط که در ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نقش مؤثری داشته‌اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و در قالب یک گلگشت دوستانه به طبیعت رفتند تا پیوند خود با محیط‌زیست و مأموریت حرفه‌ای‌شان را بیش از پیش تقویت کنند.

 
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.83063.fa.html
برگشت به اصل مطلب