پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار شهرستان گنبد
نشست مشترک مدیران بهداشت ودرمان شهرستان با فرماندار

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1391/10/13 | 

AWT IMAGE

 

درساعت 6:30 روز سه شنبه مورخ 12/12/1391 درمحل فرمانداری شهرستان مدیر شبکه بهداشت ودرمان به اتفاق روسای بیمارستان ها و مرکزبهداشت وتنی چند از کارشناسان شبکه با فرماندار جدید شهرستان دیدارنمودند . دکتر رحیم زاده ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت فرمانداری شهرستان گنبدکاووس و آرزوی توفیق در خدمت بمردم محروم منطقه ، تیم همراه را معرفی و مختصری از وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی شهرستان را گزارش نمودند .در ادامه  نوراللهی ضمن تشکر از مدیران ومسئولین سلامت شهرستان گنبد ، آمادگی خود را جهت همکاری و همیاری در زمینه های بهداشتی درمانی اعلام فرموده وپیگیری اخذ زمین برای بیمارستان 400 تختخوابی را از اولویت های شهرستان دانستند.

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.5616.6829.fa.html
برگشت به اصل مطلب