فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت رئیسجمهور محبوب و پرتلاش، خادم الرضا، شهید آیتالله سید ابراهیم رئیسی و همراهان صدیق ایشان را تسلیت عرض میکنم.
این ضایعهی جانکاه، که ملت ایران را در غم و ماتم فرو برد، یادآور تلاشهای بیوقفه و خدمات خالصانه این شهیدان بزرگوار در راه اعتلای ایران اسلامی و خدمت به مردم شریف است.
شهید رئیسی، با اخلاص و تعهد مثالزدنی، همواره در پی رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی مردم، بهویژه اقشار محروم و آسیبپذیر جامعه بود.
اینجانب، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان راه خدمت، از درگاه خداوند متعال برای آنان رحمت واسعه و همنشینی با سیدالشهدا (ع) و برای خانوادههای داغدار و ملت شریف ایران، صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان: http://goums.ac.ir/find-70.5625.80971.fa.html برگشت به اصل مطلب