پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار معاونت درمان
جلسه استانی انتقال خون در سالن حوزه ریاست برگزار گردید .

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها

جلسه استانی انتقال خون در سالن حوزه ریاست برگزار گردید .

در این کمیته که دکتر نعیمی مدیر درمان و دکتر حسینی مدیر عامل انتقال خون و کارشناسان دو حوزه حضور داشتند،

دکترنعیمی در خصوص کمیته های بیمارستانی و لزوم فعال سازی بیشتر و تداوم آن تاکید کرد. دکترحسینی نیز از بازدیدهای انجام شده در 6 ماهه اول 91 گزارش داد. در ادامه در خصوص عملکرد مصوبات و طرح مشکلات بحث شد و مصوبات کمیته جدید اعلام گردید

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.5621.5622.fa
برگشت به اصل مطلب