|
جلسه ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان های آق قلا، مینودشت و علی آباد کتول برگزار گردید.
جلسه ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان های آق قلا، مینودشت و علی آباد کتول با حضور مدیر محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه و مدیران شبکههای بهداشت و درمان شهرستان های مذکور در محل دفتر معاونت آموزشی برگزار گردید.
دکتر سبزی در حوزه توسعه آموزش در برخی شهرستان های تابعه استان به آموزشی کردن بیمارستان ها و راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و مجتمع آموزش عالی سلامت اشاره داشتند . هر یک از روسای شبکه ها ضمن ارائه گزارش اقدامات به مشکلات و کمبودهایی که در مسیر تحقق این امر مهم وجود دارد اشاره نمودند
.
|