|
جلسه مشترک واحد فنی پیشگیری و مبارزه با بیماریها باحضور مدیرشبکه به منظور بررسی شاخصها در مرکز بهداشت شهرستان مینودشت
در این جلسه که با حضور دکتر ابراهیم فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت و مهندس سید مجتبی حسینی جانشین مدیر شبکه و نیروهای واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها در دفتر مدیریت برگزارگردید
. دکتر ابراهیم فدایی که پیرو مکاتبه معاونت بهداشتی مقرر شده بود جلسه درون بخشی هر واحد با مدیریت جهت بررسی شاخص ها و حل مشکلات موجود مطالبی را بیان نمودند و سپس کلیه شاخص ها توسط کارشناس مسئول واحد بیماریها ارائه و نقاط ضعف و قوت شناسایی که مصوبات زیر جهت پیگیری پیشنهاد گردید.
1-مکاتبه با معاونت بهداشتی جهت کمبود نیرو در ستاد و مراکز بهداشتی و درمانی 2 -پیگیری انجام خطر سنجی جهت نیروهای ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان3-انجام بیماریابی هدفمند در برنامه بیماری سل و بازدید مشترک تیم سلامت از محل زندگی بیماران مسلول4-پیگیری افزایش شاخص آموزش مدل SHEP بیماری هپاتیت 5- پیگیری ثبت فرم گزارش دو هفتگی بیماریها از مطب های بخش خصوصی 6-طرح موضوع واکسیناسیون دام بر علیه بیماری تب مالت و سگهای خانگی بر علیه بیماری هاری توسط شبکه دامپزشکی در کمیته زئونوز.
|