با هماهنگی های انجام شده توسط واحد آموزش دوره توجیهی بدو ورود کارکنان در بیمارستان آل جلیل برگزار شد. به منظور آشنایی با سیستم و قوانین و مقررات آن، دوره توجیهی ویژه پرسنل جدیدالورود با حضور مدیر خدمات پرستاری و مسئولین واحدها در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید.
|