پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن- آرشیو اخبار
افتتاحیه اتاق بهداشت در مدرسه شهید ناساری و جمشیدی شهرستان ترکمن بمناسبت هفته سلامت 

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/2/30 | 
 شهرستان ترکمن 

 افتتاحیه اتاق بهداشت در مدرسه ناساری و جمشیدی با حضور رئیس آموزش و پرورش، کارشناس مسئول نوجوانان وجوانان و مدارس، مدیران مدارس و کارشناس تربیت بدنی و تندرستی شهرستان به مناسبت هفته سلامت
  
 در حاشیه افتتاحیه، سوگندنامه سفیر سلامت توسط سفیران دانش آموزی قرائت شد و تشریح و بیان فواید و اهداف تشکیل اتاق بهداشت و اهمیت مراقبت و آموزش نوجوانان توسط رئیس آموزش و پرورش انجام شد.

 بازدید از تجهیزات داخل اتاق بهداشت با حضور سفیران دانش آموز و پرسنل مدرسه انجام شد و در انتهای برنامه اهدا جوایز به سفیران سلامت انجام شد.

#تیم_ملی_سلامت 
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#تو_بمان
#دولت_پای_کار_مردم

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن:
http://goums.ac.ir/find-33.17761.87083.fa.html
برگشت به اصل مطلب