اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غدایی با حضور فرماندار رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذائی شهرستان ،مدیریت شبکه بهداشت ودرمان آق قلا ، روسای ادارات در سالن اجتماعات مرکز بهداشت آق قلا برگزار گردید.
بررسی مصوبات قبل و درادامه با طرح موضوعات جدید درجلسه و تبادل نظر اعضاء درخصوص مشکلات شهرستان ، بررسی وضعیت دفع فاضلاب مسکن مهر یک و دو برابر شکایات ساکنان شهرک،بررسی اقدامات و شاخص برنامه سلامت میانسالان شهرستان آق قلا،همچنین مقرر گردید شهرداری در خصوص ایجاد بازارچه ماهی و مواد پروتینی با بخش خصوصی رایزنی لازم را داشته باشد تا مردم در امر دسترسی به مواد پروتینی مشکلی نداشته باشند.
نشانی مطلب در وبگاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا: http://goums.ac.ir/find-35.5286.38463.fa.html برگشت به اصل مطلب