براساس زمان بندی ارسالی از طرف وزارت محترم بهداشت و درمان درمورخه چهارم اردیبهشت ماه 95 در یک اقدام سراسری در کل کشور واکسن های سه ظرفیتی از سیستم واکسیناسیون خارج و به جای ان واکسن دوظرفیتی فلج اطفال وارد برنامه کشوری شد . درهمین راستا مراسم افتتاح برنامه ملی سوییچ واکسن 3ظرفیتی به دوظرفیتی با حضور معاون محترم فرماندارشهرستان و مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان در بیمارستان امیرالمومنین کردکوی برگزار و همزمان با کل کشور این طرح آغاز گردید.
نشانی مطلب در وبگاه شبکه بهداشت کردکوی: http://goums.ac.ir/find.php?item=45.22566.25456.fa برگشت به اصل مطلب