شبکه بهداشت و درمان بندرگز- اخبار،رویدادهای روزانه
به مناسبت روز منابع انسانی، از کارکنان امور اداری مرکز بهداشت بندرگز تجلیل شد.

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/1/30 | 
به مناسبت روز منابع انسانی، از کارکنان امور اداری مرکز بهداشت بندرگز تجلیل شد. 
به مناسبت روز منابع انسانی، طی مراسمی با حضور معاون مدیریت منابع انسانی و جمعی از کارکنان امور اداری دانشگاه علوم پزشکی، از زحمات پرسنل امور اداری مرکز بهداشت بندرگز با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد. 

"دکتر میثم مروجی" در این جلسه حضور مسئولین امور اداری و منابع انسانی دانشگاه را موجب دلگرمی کارکنان عنوان کرد.
وی نیروهای اداری و مالی در هر ارگان یا مجموعه ای را پشتیبان آن ارگان دانست و بر اهمیت نقش والای این گروه و وجود نیروهای خبره تاکید کرد. 
"دکتر مروجی " کارکنان واحد اداری و مالی را از پرکارترین و پرمشغله ترین واحدها برشمرد و از زحمات کارکنان تقدیر کرد. 

"عماد آقاخانی" معاون مدیریت منابع انسانی دانشگاه هم روز منابع انسانی را به کارکنان تبریک گفت و خدمت به مردم را موهبتی الهی عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات "محمدرضا تاجی" که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است، با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد. 











نشانی مطلب در وبگاه شبکه بهداشت و درمان بندرگز:
http://goums.ac.ir/find-49.4338.86564.fa.html
برگشت به اصل مطلب