پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
اولین جلسه کمیته مدارس مروج سلامت در استان تشکیل شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1391/10/18 | 
AWT IMAGE

 

  به منظور اجرای بهینه برنامه مدارس مروج سلامت در سطح استان اولین جلسه کمیته مدارس مروج سلامت با حضور معاون بهداشتی دانشگاه ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران و مسئولین دو دستگاه تشکیل گردید .

  در این جلسه مقرر شد پزشکان  شاغل در آموزش و پرورش حداقل یک سوم (10 ساعت) ایام موظف خدمتی خود در طول هفته را به انجام معاینات دانش آموزان مطابق با شناسنامه سلامت سیستم خدمت سطح دوم (پزشک) در گروه سنی 25-6 ساله اختصاص دهند.

همچنین قرار شدباتوجه به حساسیت موضوع اداره کل نوسازی مدارس آموزش و پرورش به منظور اخذ نظریه بهداشت محیط مدارس از مراکز بهداشت استعلام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.6874.fa.html
برگشت به اصل مطلب