پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
تشکیل کارگروه اطلاع رسانی و آرامش بخشی پدافند غیر عامل دانشگاه

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1402/9/1 | 
کارگروه اطلاع رسانی و آرامش بخشی پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور اعضاء کارگروه در سالن جلسات شهید حججی حوزه ریاست دانشگاه تشکیل گردید.
در این جلسه ضمن تشریح و تبیین ماموریت‌های این کارگروه بر ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع در جهت جلوگیری از شایعات و ایجاد التهاب در جامعه تاکید و از همه اعضا خواسته شد تا موضوعات و تهدیدات زیستی، کنترل شایعات، نحوه اطلاع رسانی موثر در زمان بحران، آموزش و توانمندسازی کارکنان، رصد شبکه های مجازی و مدیریت رسانه را به طور ویژه پیگیری و آرامش بخشی افکار عمومی را به طور جدی مدنظر قرار دهند.
کارگروه اطلاع رسانی و آرامش بخشی به عنوان یکی از کارگروه های ۹ گانه کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه متشکل از، مدیر روابط عمومی دانشگاه، مسئول سلامت روان دانشگاه، نماینده آموزش بهداشت، نماینده کارگروه درمان، نماینده کارگروه غذا و دارو، نماینده اورژانس و دبیر کمیته و بر حسب نیاز مدعوین از واحدهای و معاونتهای دیگر دانشگاهی دخیل در امر اطلاع رسانی و آرامش بخشی می باشد.




نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.69642.fa.html
برگشت به اصل مطلب