پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
بازدید سرپرست دانشگاه و نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از پروژه های درمانی شهرستان ‌رامیان

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/8/13 | 
 دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه دکتر قائم مقام نماینده مردم ‏شریف رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ‏مسولین شهرستانی، با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) خان ببین روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بهداشتی و درمانی ‏شهرستان رامیان را ارزیابی کردند.‏
در این جلسه دکتر ابراهیمی بر تسریع روند ساخت و تجهیز پروژه های درمانی بیمارستان امام رضا (ع) خان ببین و ‏پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی در حال ساخت رامیان و ورود هرچه سریع‌تر آن‌ها به چرخه ارائه خدمات سلامت در ‏شهرستان رامیان تأکید کرد. وی همچنین دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و هماهنگی‌های مورد نیاز به منظور ‏بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه‌ها را صادر کرد.‏






نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.76205.fa.html
برگشت به اصل مطلب