پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
تاکید بر ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان آزادشهر در:‌ نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه با نماینده مردم رامیان و آزادشهر و مسئولین شهرستانی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/8/14 | 
به گزارش وبدا گلستان؛ در نشست هم اندیشی مشترک دکتر ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با دکتر ‏قائم مقام نماینده مردم شریف رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، مهندس کریمی فرماندار و سایر مسئولین ‏شهرستان آزادشهر، بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان تاکید شد.‏
دکتر قائم مقام نماینده مردم شریف رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ‏کادر درمان، بر اهمیت رفع مشکلات و تامین نیازهای بیمارستان تاکید کرد و قول مساعد داد که پیگیر این موضوع ‏خواهد بود. ‏
دکتر ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز بر لزوم تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های پیشرفته، تامین ‏نیروی انسانی متخصص و بهبود کیفیت خدمات درمانی تاکید نمود.‏
مهندس کریمی فرماندار آزادشهر نیز با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و درمان در ارتقای سطح سلامت جامعه، بر لزوم ‏همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه تاکید کرد و آمادگی کامل فرمانداری برای حمایت از این حوزه ‏را اعلام نمود.‏
دکتر زنگانه مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در گزارشی جامع، به تشریح وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان ‏پرداخت و برخی از چالش‌های موجود را مطرح کرد. ‏
دکتر خوجم لی سرپرست مرکز بهداشت آزادشهر نیز از حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی در راستای بهبود ‏وضعیت بهداشت و درمان شهرستان قدردانی کرد.‏
مسئولان در این بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت معصومه (س)، از جمله اورژانس و بخش‌های بستری، بازدید ‏کرده و با کادر درمان و بیماران به گفتگو پرداختند و در پایان این بازدید، جلسه مشترکی در سالن اجتماعات شبکه ‏بهداشت و درمان آزادشهر برگزار شد و پیرامون راهکارهای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان به بحث و تبادل ‏نظر پرداختند.‏






نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.76221.fa.html
برگشت به اصل مطلب