پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیرکل گمرکات استان در راستای تقویت همکاری‌ها دیدار کردند.

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/9/18 | 
در نشستی صمیمانه، دکتر محسن ابراهیمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با شهریار شهریاری، مدیرکل گمرکات استان گلستان، دیدار و گفتگو کرد.
هدف از این دیدار، بررسی راهکارهای تقویت همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های دو نهاد در راستای ارتقای سطح سلامت و توسعه اقتصادی استان بود.
در این دیدار، طرفین بر اهمیت همکاری‌های بین بخشی و تعامل سازنده بین دانشگاه علوم پزشکی و گمرکات استان تاکید کردند. 
همچنین، موضوعاتی همچون کنترل سلامت کالاهای وارداتی، ارتقای سطح بهداشت و ایمنی در مناطق مرزی، و همکاری در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.77057.fa.html
برگشت به اصل مطلب