پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
مراسم گرامیداشت روز حسابدار در دانشگاه برگزار شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/9/19 | 
مراسم گرامیداشت روز حسابدار با حضور دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر تبرائی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیران مالی، بودجه و پشتیبانی دانشگاه، و جمعی از حسابداران و همکاران امور مالی در واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.
دکتر ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن روز حسابدار و تقدیر از تلاش‌های تمام حسابداران شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه، بر ضرورت رعایت سلامت اداری در تمامی حوزه‌ها تأکید کرد و نیروی انسانی را از مهم‌ترین منابع و سرمایه های هر سازمانی دانست.

دکتر تبرائی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن تبریک روز حسابدار با تاکید بر نقش حیاتی حسابداران در شفافیت و سلامت مالی سازمان، بر لزوم ارتقای مهارتهای فردی و اخلاقی در کنار دانش و مهارت‌های حرفه‌ای این عزیزان تأکید نمودند.







نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.77058.fa
برگشت به اصل مطلب