پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
بازدید یلدایی سرپرست اداره پرستاری دانشگاه از مرکز آموزشی و درمانی طالقانی گرگان ‌

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/10/1 | 
با هدف قدردانی از زحمات پرستاران و ارزیابی عملکرد آنان در طول شیفت شب، فاطمه ملک ‏سرپرست اداره پرستاری دانشگاه به صورت سرزده از مرکز آموزشی و درمانی طالقانی گرگان در شب یلدا بازدید نمود.‏
در این بازدید، ملک ضمن دیدار و گفتگو با پرستاران حاضر و تبریک شب یلدا و تقدیر از زحمات ارزنده آنان، به بررسی ‏وضعیت نحوه ارائه خدمات به بیماران در طول شیفت شب پرداخت.‏
به گفته ملک، بازدیدهای اداره پرستاری دانشگاه به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف و بصورت دوره ای و سرزده ‏به منظور بهبود عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به بیماران برنامه ریزی شده است.‏


نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.78179.fa.html
برگشت به اصل مطلب