پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
دیدار و گفتگوی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ‌حل مشکلات حوزه سلامت

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/11/3 | 
 مهندس عبدالغفور امان‌زاده، نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با دکتر ابراهیمی، سرپرست دانشگاه و حجت الاسلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان دیدار و در خصوص چالش‌های موجود در حوزه سلامت شهرستان های گرگان و آق قلا و یافتن راهکارهای مناسب برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم گفتگو کرد.
دکتر ابراهیمی ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم در دانشگاه، گزارشی از وضعیت موجود بهداشت و درمان در منطقه ارائه کرد و به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی دانشگاه پرداخت. وی همچنین بر تعامل نزدیک دانشگاه با نمایندگان مجلس در راستای رفع مشکلات حوزه سلامت تاکید کرد.
در این دیدار، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با اشاره به اهمیت سلامت مردم و نقش حیاتی آن در توسعه پایدار، بر ضرورت بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد. وی همچنین خواستار ارتقای کیفیت خدمات درمانی و تسریع در روند اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این زمینه شد.
در این نشست، طرفین بر اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت خیرین سلامت و مجمع نمایندگان استان تاکید کردند و بر لزوم پیگیری جدی مطالبات مردم در این زمینه تأکید کردند.


نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.78755.fa
برگشت به اصل مطلب