پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
جلسه ستاد اربعین در مرکز بهداشت استان گلستان برگزار شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1404/4/28 | 
جلسه ستاد اربعین در حوزه بهداشت با حضور دکتر سید مهدی صداقت، معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان، و اعضای کمیته های تخصصی در محل مرکز بهداشت استان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر صداقت با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی منسجم برای ایام اربعین حسینی گفت: «سلامت زائران یکی از اولویت‌های اصلی ماست و ضروری است با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و تجارب سال‌های گذشته، خدمات بهداشتی و درمانی را به بهترین شکل ارائه دهیم.»

وی افزود: «تأمین و توزیع به‌موقع اقلام بهداشتی، آماده‌سازی پایگاه‌های سلامت، اعزام نیروهای تخصصی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی، از جمله محورهای مهمی است که باید در دستور کار ستاد قرار گیرد.»

در این جلسه همچنین بر اهمیت مراقبت از بیماری‌های واگیر و گزارش به‌موقع موارد مشاهده شده در میان زائرین اربعین حسینی تأکید شد و اعضا به بررسی برنامه‌های پیشنهادی، مرور عملکرد سال گذشته و شناسایی چالش‌های احتمالی پرداختند تا با آمادگی بیشتر، خدمت‌رسانی مؤثری به زائران اربعین حسینی صورت گیرد.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.81898.fa
برگشت به اصل مطلب