پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
افزایش جمعیت جوان استان با همکاری مردم و دولت ممکن است

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1404/7/5 | 
دکتر محمدرضا هنرور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کارگاه آموزشی بررسی ابرچالش‌ها و راهبردهای بهبود شاخص‌های جمعیتی با تأکید بر اهمیت جمعیت جوان به عنوان یکی از اولویت‌های کلان کشور و استان، بر نقش مهم مشارکت مردمی در کنار اقدامات دولت تاکید کرد.

وی در این کارگاه گفت:امروز این کارگاه با هدف شکل‌گیری و تقویت فعالیتهای مشترک جبهه مردمی جمعیت و مرکز بهداشت استان طراحی شده است. امیدواریم این حرکت تداوم پیدا کند و بتوانیم توانمندی همه فعالین جمعیتی را افزایش دهیم.

دکتر هنرور در پایان افزودند:ان‌شاءالله شاهد انتقال دانش و تغییر رفتار سازنده به جامعه باشیم تا بتوانیم در مسیر ارتقاء سلامت و افزایش جمعیت جوان استان گام‌های موثری برداریم.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.82978.fa
برگشت به اصل مطلب