با توجه به روند افزایشی تولد نوزاد نارس وفرارسیدن ۱۷نوامبر مصادف با روز دوشنبه ۲۶آبان ماه سال جاری با شعار "شروع سالم ,آینده ای امید بخش برای نوزاد نارس"جلسه آموزشی مراقبت آغوشی مادر ونوزاد (kmc)جهت مراقبین سلامت توسط کارشناس کودکان واحد سلامت مرکز بهداشت گمیشان برگزار گردید .
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان: http://goums.ac.ir/find.php?item=70.5611.85766.fa برگشت به اصل مطلب