یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان بیماریهای منتقل از آب و غذا با تاکید بر بیماری التور جهت کارشناسان بهداشت محیط مراکز خدمات جامع سلامت با حضور مدیر شبکه و رییس مرکزبهداشت و درمان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت کلاله برگزار شد در این کارگاه آموزشی ،دکتر نصرت رمرودی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در خصوص اهمیت پیشگیری از بیماری التور و انتقال آن به انسان ،با توجه به شروع فصل گرما مطالبی را عنوان نمود . در ادامه جلسه کارشناسان واحد بهداشت محیط و پیشگیری از بیماری های ستاد شهرستان در خصوص اهمیت اعلام گزارش اولیه و سریع موارد مشکوک بخصوص در موارد طغیان بیماریهای اسهالی مطالبی را عنوان نمودند.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان: http://goums.ac.ir/find-70.5617.87484.fa.html برگشت به اصل مطلب