پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار معاونت درمان
‌۲۳ فروردین، روز دندانپزشک، روز ارج‌نهادن به طلایه‌داران سلامت لبخند گرامی باد.‌

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/1/23 | 
گرامیداشت تلاش ارزشمند دندانپزشکان و فعالان حوزه سلامت دهان و دندان، یادآور اهمیتی است که خدمات آنان در ‌پاسداشت تندرستی و آفرینش لبخندی زیبا و سالم برای جامعه ایفا می‌کند.  ‌
روز ۲۳ فروردین به پاس زحمات این فرهیختگان «روز دندانپزشک» نام‌گذاری شده است تا قدردانی کوچکی باشد از ‌کوشش‌های صمیمانه آنان که با دانش، دقت و مهربانی، در مسیر درمان و ارتقای سلامت جامعه گام برمی‌دارند.  ‌
سلامت دهان و دندان، از ارکان بنیادین تندرستی و از عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی انسان‌هاست و توجه به بهداشت و ‌مراقبت از آن همواره در شمار اصلی‌ترین دغدغه‌های نظام سلامت قرار داشته است.  ‌
این روز فرخنده را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به‌ویژه اساتید گران‌قدر، اعضای هیأت علمی، ‌دندانپزشکان پرتلاش، کارشناسان سلامت دهان و دندان، دستیاران، دانشجویان، کارشناسان و تمامی فعالان این عرصه صمیمانه ‌تبریک می‌گوییم و امید داریم با همدلی و همکاری روزافزون، گام‌هایی استوار در اعتلای فرهنگ سلامت جامعه و تحقق ‌اهداف دانشگاه برداریم.  ‌
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.5621.86722.fa
برگشت به اصل مطلب