کارگاه شیر مادر در تاریخ 28/1/92 در دانشکده پرستاری و مامایی تشکیل می شود. این کارگاه با هدف آشنا سازی و توانمند سازی دانشجویان پرستاری در ترویج تغذیه شیر مادر و مشاوره به مادران و ارائه خدمت بهتر انجام می گیرد. در این کارگاه با مباحثی در خصوص مزایای شیردهی ، شیردهی در شرایط خاص نوزاد (نوزاد نارس- دوقلویی – بیماریها......) شرایط خاص مادر (مادران شاغل) و سایر مشکلات مادر و شیرخوار آشنا می شوند .
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان: http://goums.ac.ir/find.php?item=70.5624.8017.fa برگشت به اصل مطلب