پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار معاونت بهداشتی
حضور معاون بهداشتی دانشگاه در مراسم راهپیمایی همگان شهرستان کلاله

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1392/2/7 | 
AWT IMAGE

  آقای دکتر نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه در مراسم راهپیمایی همگانی شهرستان کلاله حضور یافته این مراسم که به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت و به منظور آموزش عموم مردم در راستای شعار سال سازمان جهانی بهداشت "فشار خون را جدی بگیریم "وهمچنین افزایش تحرک بدنی جامعه با حضور مردم و مسئولین شهرستانی ،مدیر شبکه،فرماندار و روسای ادارات برگزار گردیده است.

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.5625.8090.fa
برگشت به اصل مطلب