|
در روزهای پایانی سال 93ریاست بیمارستان جناب آقای دکتر آقاپور با حضور در تک تک بخشها و واحدها از زحمات و فداکاری یکساله پرسنل در سال93 تقدیر وتشکر نموده وسالی سرشار از سلامتی وسعادت را برای پرسنل خدوم بیمارستان آرزو نمودند.قابل ذکر است مدیریت ومترون بیمارستان نیز در معیت ایشان برای پرسنل آرزوی موفقیت نمودند.
|