بیمارستان آل جلیل آق قلا- دفتر پرستاری
جشن روز پرستار

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/12/7 | 
به مناسبت گرامیداشت روز پرستار وهم چنین میلاد پر سعادت حضرت زینب(س)مراسم جشنی با حضور جمعی از پرسنل مرکز بهداشت شهرستان و پرسنل بیمارستان برگزار شد. در این مراسم ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان جناب آقای دکتر آقاپور،معاونت محترم مرکز بهداشت آقای دکتر علی محمدی وهمچنین دیگر مسئولین بیمارستان و جمعی از خیرین شهرستان حضور یافتند. این جشن که با همکاری روابط عمومی مرکز بهداشت وبیمارستان بر پا شد شامل برنامه های متنوعی مانند تبریک توسط ریاست شبکه بهداشت،سخنرانی خیر محترم حاج آقا موحد ،مداحی وهمچنین برنامه های شاد ومتنوع دیگر بوده است. در پایان به تعدادی از پرستاران نمونه لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.
نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان آل جلیل آق قلا:
http://goums.ac.ir/find-83.6896.18854.fa.html
برگشت به اصل مطلب