بیمارستان آل جلیل آق قلا- دفتر پرستاری
برگزاری آزمون صلاحیت و توانمندی پرسنل مامایی در بیمارستان

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1392/5/31 | 

در راستای اجرایی شدن برنامه اعتباربخشی در بیمارستان و لزوم توانمندسازی کارکنان از نظر علمی، آزمون توانمندسازی پرسنل مامایی در روزهای 92/5/31 و 92/5/30 با حضور کلیه پرسنل مامایی بیمارستان برگزار شد. در این آزمون میزان اطلاعات و آگاهی ماماهای بیمارستان در زمینه پره اکلامپسی، اکلامپسی و انواع خونریزی در زنان سنجیده شد.

با توجه به نتایج آزمون، اقدامات اصلاحی لازم جهت توانمندسازی هرچه بیش تر ماماهای بیمارستان انجام خواهد پذیرفت.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان آل جلیل آق قلا:
http://goums.ac.ir/find.php?item=83.6896.9194.fa
برگشت به اصل مطلب