پیام خود را بنویسید

اخبار شهرستان بندرگز : نشست صمیمانه مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز با کارکنان آزمایشگاه

 | تاریخ ارسال: 1405/1/31 | 
نشست صمیمانه مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز با کارکنان آزمایشگاه
همزمان با سی ام فروردین، "روز آزمایشگاه" طی مراسمی از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت بندرگز با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.
کارکنان واحد آزمایشگاه مرکز بهداشت بندرگز در نشست صمیمانه با مدیر شبکه بهداشت و درمان که به مناسبت روز آزمایشگاه در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شده بود، مسائل و چالش های خود را با مدیر شبکه بهداشت و درمان مطرح کردند.
"دکتر میثم مروجی" مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در این مراسم ،دقت علمی و پایبندی به اصول حرفه‌ای سپیدجامگان آزمایشگاهی را  در ارتقای کیفیت خدمات سلامت و درمان بیماران بسیار با اهمیت توصیف کرد. 
وی همچنین در رابطه با مسائل مطرح شده از سوی کارکنان، بر رفع مشکلات آنان بر اساس مقررات ودر حد توان قول مساعد داد. 















دفعات مشاهده: 269 بار   |   دفعات چاپ: 103 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1935 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22381885 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 108274 بازدید